App Name -

دیدگاه ها کانال آموزشی

راه های پیشرفت در php که باید بدانید

خلاصه:

راه های پشرفت و ارتقای دانش و مهرات برنامه نویسی با استفاده از زبان php درین مقاله ذکر شده که با انجامش شاهد پیشرفت چشمگیر و روز افزون خواهید بود اما نکته ی مهمی که همیشه تاکید کردیم تمرین هستش

سایر توضیحات(فایل صوتی)


راه پیشرفت در php از نظر شما چیه؟ من خیلیارو دیدم که صرفن یه دوره ی آموزشی میبینن و خب خوب هم یاد میگیرن و وارد دوره های کاراموزی هم میشن و سپس وارد عرصه ی فعالیت کاری میشن. تا اینجا همه چی خوبه اما حقیقتن برنامه نویسی با سایر فعالیت ها فرق داره و شخ باید مدام درحال تمرین باشه و مدام درحال روش هایی مناسب جهته بهبود عملکرد و سرعت سایت در مبحث کوئری و ... بشه.

آنچه خواهیم خواند:

  • روش هایی برای بهبود علکرد در php
  • چگونه بهترین برنامه نویس php بشم؟

روش هایی برای بهبود علکرد در php

هیج وقت نباید به چیزایی که توو برنامه نویسی یاد گرفتیم بسنده کنیم و مدام باید تمرین کنیم. فقط تمرین هستش که باعث افزایش مهارت در php میشه. شروع کنین مثلن به نوشتنه ربات های تلگرام وقتی وارد این فعالیت بشین اصن تازه با یه  اقیانوس بی انتهای دیگه مواجه میشین. استفاده از ربات های تلگرام روزبروز در حال رشد هستش.

مثلن از یک ربات ساده شروع کنین که فقط حرفی که بهش میزنین رو براتون تکرار میکنه(بصورت ریپلی) و اینو که یادگرفتین برین سراغ رباتی که مقاله های سایتتون رو واستون میاره. بعد مثلن برین سراغ ساخت ربات پشتیبان و این رو میخوام خدمتتون عرض کنم که یادگیری و خلاقیت انتها ندارن. اگه تمرین نداشته باشیم اکثره چیزایی که یادگرفتیم از ارزش زیادی برخوردار نیستن. با تمرین روی یک مبحث هستش که میشه به مرحله خلاقیت رسید.

چگونه بهترین برنامه نویس php بشم؟

یهو به خودتون میاین میبینین با همین php خام حتی میتونم یه سایت بسازم که تاحالا شبیهش وجودن نداشته و پروژه رو اجرا میکنین و یهو میبینین که حسابی گرفت! حالا اینا به کنار. شما وقتی تمرین داشته باشی در کد نویسی حتی میتونی شروع به ساختنه سرویس های مختلف برای php کنین و اونارو هم خودتون استفاده کنین یا بفروشین یا در گیتهاب آپلود کنین . اینکار میتونه باعث شه که اکانته گیتهابه شما اعتبارش افزایش پیدا کنه. سرویس ها و پکیج ها از دیگر چیزایی هستش که میتونین با تسلط داشتن بر زبان php پیاده سازیش رو انجام بدین. اگه دیدین هر روز دارین با روش های جدیدتر آشنا میشین و میتونین چیزایی رو بنویسین که قبلن نمیتونستین به این معناست که قطعا در راه پیشرفت در php هستید دوستان عزیز. php همچنان داره واسش آپدیت میاد و این نکته رو نظر داشته باشین که هر گاه نسخه ی جدیدی از php رونمایی شد حتما برید سراغش و ببینین چیا تغییر کرده و نسبت به آپشن های جدید هم حتما آگاه باشین.با این فعالیت ها قطعا میتونین از بهترین های این حوزه بشین.(البته توجه داشته باشین که همواره باید خودتون رو با دیروزه خودتون مقایسه کنین و نه دیگران.)

ویژگی ها

تگ ها: ارتقای مهارت php,راز پیشرفت در php چیست
تاریخ انتشار: دوشنبه, 23 بهمن 1402
دسته بندی: منظور از ترفند های کامپیوتری چیست ؟

امیتاز ها

برای ثبت امتیاز باید وارد شوید
میانگین امتیاز : 0/0
تعداد افراد شرکت کننده : 0



دیدگاه ها