App Name -

دیدگاه ها کانال آموزشی

راه حل برای TypeError:$.toast is not a function

خلاصه:

درین مقاله به یکی از خطای های رایج که در حین کار با کپیج toast ممکنه باهاش برخورد کرده باشید صحبت شده و به علت این ارور و اینکه چجوری میشه حلش کرد پرداختیم همچنین چند روش رو توضیح دادیم 

سایر توضیحات(فایل صوتی)


ببینین دوستان عزیز ممکنه در حین استفاده از پکیج toast در پروژتون به همچین خطایی برخورد کرده باشین و ابتدای این مقاله باید اشاره کنم که تفاوت چندانی نداره که در حین برنامه نویسی با چه زبان یا چه فریورکی با این خطا مواجه شدین چون اصن در بیشتره مواقع مشکل بر میگرده به نحوه ی استفاده از پکیج.

آنچه خواهیم خواند:

  • حل خطا TypeError:$.toast is not a function
  • چیه TypeError:$.toast is not a function

حل خطا TypeError:$.toast is not a function 

این خطای مربوط به پکیج toast ممکنه باعث شه alert های شما به درستی نمایش داده نشه مثلن ظاهر بشن اما بسته نشن یا خطاهای ظاهریه مربوط به چگونگیه قرار گرفتنه فونت ها... . توو اینجور مواقع به اولین چیزی که باید شک کنیم چیه بنظرتون؟ وقتی js ها به درستی اعمال نشدن و ظاهرشون درست نیست به این معنیه که یک فایلی اجرا نشده یا خونده نشده پس باید بریم و بطور کاملن دقیق بررسی کنیم که آیا چیدمان پوشه ها و فایل ها به درستی طی شده؟ در نظر داشته باشین که اگر خودتون نشتسین و کد ها مربوط به toast رو نوشتین یا شخصی سازیش کردین حتما کد هاتون رو مورد تحلیل قرار بدین و با داکیومنته اصلی مطابقت بدین. چون احتمالن یک جایی رو اشتباه کردین.

چیه TypeError:$.toast is not a function

خب الان شاید برای یه سری هاتون سوال شده باشه که اصلن چجوری میشه علت و ریشه ی خطاهای jquery یا javascript رو متوجه شد؟ خب اینکار خیلی سادس و فقط کافیه به بخشه inspect در مرورگر مراجعه کنین اونجا خطا های مربوط به load شدنه فایل هاتون رو بهش اشاره کرده و نوشته چرا نتونسته اجراش کنه. اصن تا inspect نگیریم نمیتونیم بفهمیم ماجرا از چه قراره. 

دوستان عزیز در نظر داشته باشین که اگر باز هم نتونستین این خطا رو بر طرف کنین میتونین به منابع معتبره انگلیسی مراجعه کنین و چون اونجا تعداد افرادی که با این خطا مواجه شدن بیشتره قطعا پاسخ های متعددی هم وجود داره برای این مسئله و سایره باگهای مربوط به پروژه. یکی یکی میتونین آزمایششون کنین و ببینین با انجام کدوم به نتیجه ی مطلوب میرسین. 

ویژگی ها

تگ ها: خطاهای toast در لاراول,اموزش حل مشکلات toast
تاریخ انتشار: جمعه, 27 بهمن 1402
دسته بندی: منظور از laravel چیست ؟

امیتاز ها

برای ثبت امتیاز باید وارد شوید
میانگین امتیاز : 0/0
تعداد افراد شرکت کننده : 0



دیدگاه ها