App Name -

دیدگاه ها کانال آموزشی

حل قطعی Class "Intervention\Image\Facades\Image" not found

خلاصه:

خیلی ها حین استفاده از Intervention این مشکل رو باهاش مواجه شدن و اتفاقان خود منم با این مشکل روبرو شده بودم که خداروشکر به راهنماییه یکی از دوستانم حل شد و قراره در این مقاله راه حل رو با شما دوستان عزیز به اشتراک بزارم

سایر توضیحات(فایل صوتی)


این خطا رو جدیدن خیلی ها باهاش مواجه شدن و علتش رو هم پایینتر خواهم گفت . اما درین مقاله قصد دارم خیلی سریع راه حل اولی و دمه دستی رو راجبه همین خطای مربوط به Intervention بگم . بعدش در مقاله ای مفصل بریم سراغ روش اصلی!
آنچه خواهیم خواند:

        
  • راه حل Class "Intervention\Image\Facades\Image" not found
  •     
  • یعنی چی Class "Intervention\Image\Facades\Image" not found
         

Class "Intervention\Image\Facades\Image" not found

ببینین دوستان عزیز پکیج Intervention آپدیت داده و در بروز رسانیه جدیدش یه سری تغییرات جدیدی اعمال شده و یکی از همین تغییرات هم همین مسئله ی خطا در فراخوانی هستش.
یعنی در ورژن 2 ما با use کردنه اون آدرس به راحتی میتونستیم از پکیج و قابلیت هاش استفاده کنیم. اما خب همونطور که عرض کردم در ورژن 3 یه سری تغییرات اعمال شد.
درین مقاله واستون طرز استفاده از همون ورژن قبلی برای رفع این خطا رو میگم و بعدن در یک مقاله ای مفصل به بررسی مستندات ورژن 3 خواهیم پرداخت.
خب جیکار کنیم این خطای زیبا حل شه( راه حل رو میگم ولی خب این راهه حل یه جورایی از سر واکردنه و پیشنهاد میدم برین خوده مستندات ورژن جدید رو مطالعه کنین).

(پیش از مطالعه ی بخش پایین: دوستان عزیز حتما دقت داشته باشین که use رو برای Intervention درستی انجام دادین و غلط املایی نداشتین. اگر ازین بابت مطمئن شدین ادامه ی مقاله براتون مفید خواهد بود)
 

یعنی چی Class "Intervention\Image\Facades\Image" not found
 

وارد composer.json بشین و از اونجا این بخش رو پیدا کنین: intervention/image

اگه دقت کنین جلوی این بخش ورژنه مربوطه رو نوشته. که من ورژن 3 بود که این خطارو باهاش مواجه شدم و به توصیه ی یکی از دوستان ورژن رو گذاشتم روی 2.7 و مشکل حل شد.
نکته: پس از ذخیره کردنه تغییرات composer update نیز در ترمینال زده شه تا تغییرات اعمال شه.
به هر حال میدوارم مشکل Intervention با این موضوع حل شه ولی دوستان عزیز توصیه میکنم اکر وقتتون ازاد هست به هیچ وجه تنبلی نکنین و برید مستندات رو کامل مطالعه کنین چون اصلن برنامه نویسی همینه دیگه! 
باید دائم بروز بود و در حال یادگیری باشیم!
هیچوقت دست از یادگیری بر ندارین و حد اقل نیم ساعت در شبانه روز رو برای این مبحثه یادگیری تخصیص بدین.

ویژگی ها

تگ ها: مشکل Intervention,رفع خطای Intervention در لاراول,intervention use نمیشه,مشکل Intervention ورژن3
تاریخ انتشار: شنبه, 07 بهمن 1402
دسته بندی: منظور از laravel چیست ؟

امیتاز ها

برای ثبت امتیاز باید وارد شوید
میانگین امتیاز : 0/0
تعداد افراد شرکت کننده : 0



دیدگاه ها